Den ultimata vita skjortan

 
Jag hittade något härligt till vårgarderoben, vita skjortor är helt oemotståndliga! Dethär med en viss besatthet för vita skjortor är något som jag misstänker att har smittat av sig från min kära mor som aldrig kan låta bli att köpa en fräsch vit skjorta då hon hittar en bra modell..
Ett par grymma dojjor hittade jag också, som jag har sökt efter dessa! Känner mig typ coolast i stan med dem på fötterna!
 
Dessutom har jag beslutat mig för att jag återigen ska ta upp kampen mot min dåliga hud, så för några dagar sedan traskade jag iväg till apoteket för att införskaffa lite skonsamma, snälla produkter mot min jobbiga blandhy och vilken service jag fick! Jag fick flera tips och olika testförpackningar att prova, så att jag kan komma tillbaka och skaffa de som fungerade bäst för mig!
Jag, som har provat typ alla behanlingar som finns mot acne, tänkte att jag nu slutligen ska prova en naturlig men ultrahygienisk hållning ett tag. Jag tänker försöka använda produkter som är anpassade för min hudtyp, hålla ansiktet rent med en lätt skrubbande konjacsvamp, undvika att röra ansiktet överhuvudtaget och också hålla mina sminkborstar extremt rena och desinficerade. Tvivlar starkt på att det kommer bita på min inte så allvarliga men grymt envisa acne, men det är värt ett försök!
 
 
Imorgon hoppar jag på tåget till Vasa för att innan helgen hinna gå på ett par sommarjobbsintervjuer och sedan resten av tiden få umgås med familj och vänner!
 
Allmänt | produkter, shopping, smink | |
#1 - - Sarah:

Najs när man får sån bra hjälp :)

Svar: Absolut, det är inte så ofta som det händer ändå!
Matilda

Upp