En oförväntad gäst

Denna lilla ettåriga stollepär har fått bo hos mig en par dagar, både för att ge en kurskompis lite avlastning och för att fylla min hundbrist! Verkligen en härlig krabat.
 
Underbart skönt med dagar där man verkligen känner att man får saker gjort, är det inte? Har pluggat och nästintill housewifeat ihjäl mig med städning, tvätt och puts och därefter kom en par vänner på middag. Imorgon står det Turku Pop-Up Yoga på programmet. Och jo, jag har verkligen börjat gilla det här med yoga. Det ger mig någon typ av avslappning som jag verkligen älskar, speciellt i stressiga veckor som denna. Dessutom känner jag alltid att jag växt minst 10 centimeter efter ett pass, bara för att man med ens har en tusen gånger bättre hållning! Att det verkligen förbättrar hållningen känns också av nästa dag, då hela ryggen ömmar.
Imorgon kommer dessutom min Hanna hem och det ska bli så skönt att få krama om henne efter en par veckor på skilda håll.
Imorgon blir en bra dag!
Allmänt | |
Upp