Resultatet av senaste helg

Efter några dagars frånvaro så tar vi nu och backar bandet till min suveräna helg i Vasa. Jag fick både äta gott och umgås med familjen, träffa vänner och ha det allmänt mys. Helgen gick av någon märklig orsak i spontanitetens tecken, vilket är ovanligt för en planeringsnörd som jag! Först så gick jag plötsligt och köpte mig en telefon. Visst har jag behövt en ny i evigheter men hade verkligen inte planerat att köpa den just nu! Några timmar senare fick jag sedan ett samtal. Det visade sig att jag äntligen fick ett av de sommarjobb jag sökt och velat ha, en sån suverän känsla! Helgen fortsatte med att mamma hjälpte mig att fixa till frillan och där var planen var att färga och toppa håret, men plötsligt låg närmare 15cms hårslingor på golvet och jag blev plötsligt en mörkare brunett?! Tror inte jag någonsin haft såhär kort hår! Supernöjd är jag.
Sedan kan vi ju bara skippa att tala om denna vecka, den har varit dötung.
Rolig, men .e.x.h.a.u.s.t.i.n.g.
 
 
Allmänt | frisyr, hår | |
#1 - - Hanna Sjöholm:

OMG SÅ FAAAANS SNYGG!!!!! dör ok hejdå.
ps. grattis till sommarjobbet jeee

Svar: Hahhah ojj hjälp. Nämen tack sötis !! :*Du är nog en snygging du!
Matilda

Upp