Ett par throwback-bilder

Ett par throwback-bilder från varmare väder. Usch så glad i magen jag blir när jag tänker tillbaka.
 
För tillfället packar jag upp från tre dagars tur genom Danmark och packar om för en vecka i London. Det är höstlov från uni och jag passar på att resa under tiden. Kan fortfarande inte ta in att jag fick tur-retur biljetter till London för 10 euro (!!). 
Det har varit stormigt i huvudet de senaste veckorna eftersom jag har ifrågasatt det mesta i mitt liv, men annars så känner jag att jag har börjat landa lite, den första hypen har börjat lägga sig, och jag känner att både Köpenhamn, mitt rum och mina vänner börjar kännas väldigt mycket som "hemma".
Men Danmark levererar fortfarande och jag försöker så gott jag kan undvika att tänka på att halva tiden redan har gått. Det är ju trots allt dubbelt så mycket av roligheterna kvar ännu!
 
 
Allmänt, Copenhagen exchange 2016 | Köpenhamn, utbyte, utbytesstudent | |
Upp