Utbyte: KÖPENHAMN!

Nyhavn
 
Hej på er alla!
 
Tänker försöka återuppta bloggen, men med ett nytt tema, nämligen: UTBYTE!
Jag har nu åkt iväg på utbytesstuder till Köpenhamn och är inne på min andra vecka här, så därför tänkte jag att bloggen skulle vara ett perfekt ställe för mig att berätta om hur allt går, var jag gör om dagarna och diverse annat som hör utbyteslivet till! Det kan ju trots allt vara kul för nära och kära + andra intresserade att kunna kika in och få några livstecken från mig nu som då. Dessutom tänker jag att det också kan vara kul att ha något att titta tillbaka på senare, lite dagboks-style helt enkelt. Så jag ska försöka att skriva inlägg och/eller posta bilder regelbundet, åtminstone någon gång i veckan, från och med NU.
 
 
Allmänt, Copenhagen exchange 2016 | Köpenhamn, norden, resor, utbyte, utbytesstudent | |
Upp